Två dagar...

 
Får väl se om vi bara har två dagar kvar att leva eller om det bara e snack ;) Jag tror egentligen inte på att jorden ska gå under den 21/12 2012 men en pytteliten del av mig e ändå lite nojjig... Tänk om liksom :) Haha...
 
Men om vi överlever övermorgon har vi snart julaftonen här..... Själv ska det jobbas hela helgen innan jul och det är väl okej men känns lite stressigt. Har ett par små saker att fixa men hinner jag inte så hinner jag inte.
 
Hoppas så att jag kan komma på nåt jättebilligt så jag kan köpa nån julklapp i alla fall... Till mina fina barn. Får väl se helt enkelt.
 
Annars längtar jag så klart efter nästa torsdag för då bär det norrut för mer än en veckas semester med min N..... Åååh, vad skönt det ska bli. Tror att jag är mycket nära flytt nu om jag får spekulera..... :)
 
Nåväl... Ha det bäst fina ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback