Alltså....

De här jäkla deppdagarna.... Är faktiskt infernaliskt trött på det nu. Har varit nere sen i måndags nu och det känns ju som att allt är kört. Fattar inte varför det kommer om och om igen?
Jag vaknar med hopplöshetskänsla och jag kan stå på jobb och bara känna mig gråtfärdig :( Ja, även hemma eller i affären... Helt plötsligt kan jag börja gråta.

Jag försöker verkligen fokusera på det som e bra men det är inte lätt när det inte finns nåt bra att fokusera på... Eller att det mesta är negativt i livet..... Som nu.... hela 200 :- kvar till lön.... Visst är det nåt positivt att fokusera på???
Äsch... Jag bara gnäller. Men kanske bättre jag gör det här än i verkligheten???

Positivt i livet just nu:

Stora sonen har börjat en kurs... 10 veckor
Jag åker iväg om en vecka.....

Ja.... Annars inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback