Solkallt.....

Kallt och klart e det idag... Fick så ont i knäna av kylan när jag gick till jobb... Men vi har ju "bara" 13 minus här i jämförelse med runt 30 minus hos älskade N.... Ska väl vara gla´för det lilla ;)

Nu har jag ledigt i två dagar och jag har verkligen längtat efter sovmorgon :) Vilken latoxe va? Äsch... Oftast sover jag inte så länge men det är så skönt att veta att man bara kan ligga kvar i sängen och dra sig.....

Annars händer det inte så mycket under solen..... Samtidigt som jag gillar att vara själv och bara vara så kan jag vissa dagar längta efter nåt annat.. Ni vet så där att man vill kunna klä sig i sina fina kläder och ta på lite smycken.. bara känna sig fin. Men i det lilla livet blir det inte så.... Bekväma kläder och inga smycken på jobb och hemma åker ju mysmunderingen på.... Får väl ta och skaffa mig ett liv ;)

I alla fall ska jag njuta av idag för i morgon kommer grabbarna bus hit igen och då åker väl irritationen på mig igen... Uuuuh, måste andas......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback