Sunday....



Fortfarande
fattigare än en kyrkråtta men i alla fall några dagar närmare att åka norrut :) Bara 4 ynka dagar till.....

Jag har just jobbat färdigt för denna helgen... Drygt var det men skönt nu när det är gjort. Hua, vad jag får ont både här och där när jag jobbar helg... Mest i ryggen (ajajaj) men också i händerna :O Men jaja... Nu är det tre veckor till nästa gång.

Ledig i morgon... Känns så lyxigt. Snacka sovmorgon.....:) Och sönerna befinner sig hos kompisar så nattsömnen lär slippa bli störd om inte nån granne bestämmer sig för att bada eller nåt ;)

I morse när jag vaknade var det massa snö ute.... Från nästan barmark igår till omkring 10 cm. snö idag. Inte värsta roliga kanske......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback