Usch vilken dag...



Jag har förstört en hel natt och nästan en hel dag hos älskade N på att gråta :(

Fy bubblan vad jag varit ledsen...... Jag känner mig så misslyckad och det enda jag kunnat tänka på är att jag helst vill dö för att slippa all ångest.... Men missförstå rätt, jag vill ju inte dö för så fort jag tänker den tanken störtgråter jag, men jag vill inte heller ha denna stora ångestklump i magen jämt.

Jag vill ha ett liv och just nu känns det inte som jag har det... Jag svävar i ett jäkla limbo. F*A*N....

Jag skyller allt på mig själv och mina jäkla skulder.... Och att jag är en människa som ingen tycker om, så hur ska jag kunna få jobb? Nä... För evigt dömd att resa framotillbaka........

Orkar inte

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kram på dej...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback