En fredag i januari....

Sitter här och tar det lite lugnt..... Maten är uppäten och disken försvinner ju inte ;) Tänkte sitta ner en stund och kurera huvudvärken innan jag tar itu med måstena.....

Om en vecka är denna lyckliga kvinna återigen hos sin älskade.... Känns skönt att det ibland blir kortare mellanrum. Åhh, vad jag längtar... Jag tror bannemej att jag älskar N mer för varje dag som går... Känns så i alla fall :)

Nu ska jag bara stå ut med en jobbhelg som ser lite annorlunda ut.... Det senaste året har jag jobbat två helger av tre men bara ena dagen.... Lördagen ena helgen och söndagen nästa. Det har passat mig alldeles utmärkt eftersom det är ett tungt jobb som slutar med oooont i ryggen på kvällen. Men nu har kollegerna velat testa på att jobba var tredje helg istället vilket innebär att jag jobbar både lördag och söndag denna helgen.. Långa heldagar :/ Får väl se om jag kan stå upprätt på måndag.... Haha.

Fast i gengäld jobbar jag bara två ytterst korta pass nästa vecka så det jämnar väl ut sig.....

Nu måste jag nog ta itu med disken.....



Samma som min nya fina....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback