Gubbar....

Har haft en ganska bra dag trots allt... Jobb i morse ett par timmar. Svettades säkert bort flera kilo då så varmt och intensivt det blev.... Sen hem och satte på kaffepannan för att dottern skulle komma :)
Hon hade med sig prinsessbakelser och jag slog till på att äta lite.... Sen surrade vi på ett par timmar innan det var dags att jobba igen. Slutade sju och höll knappt på att ta mig hem så ont i ryggen jag hade :/
Käkade lite och drack ett glas vin, sen bara slappat....
 
Nu har jag nyss kvällsfikat lite jordgubbar och färskost... Yummie. Fattar inte att jag tycker om jordgubbar alltså... Som de är. Har alltid hävdat att jag måste ha massa socker och grädde på. Men nehej då... Det är ju dögott :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback