Snart semester nummer ett...

Hej sötisar....

Idag är jag ledig och tar det lugnt.... Trodde att jag hade tvättstugan idag men oops... Var visst i torsdags :/ Jäkla skit rent ut sagt. Jag brukar inte virra till det så. Fick ta en tid i "skittvättstugan" på onsdag. Där hinner det aldrig torka men skit samma... Bara jag får rena kläder.

Snart, snart är det semester :D Gissa om denna damen längtar!! Ååååh, om mindre än två veckor kommer min älskade N till mig och vi har två veckors semester tillsammans.... Ska bli mys. Resten av semestern sparar vi till augusti.....

Nästa vecka blir det visst lite full rulle... Knepigt det där att vissa veckor är lugna som bara den medan andra händer bannemej allt. Jaja det går ju det med.

Hoppas ni som läser har det fint och njuter av livet :)
Ni får jättegjärna lämna ett litet avtryck så jag vet "vem" ni är..... Pussokram


Kommentarer
Postat av: a-k

Så jäkla söt är jag inte,

men läser här ibland det gör jag. :)

Härligt med semester!

2012-06-10 @ 09:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback