Jämt en massa gnäll...

Händer inte för mycket här inne numera.... Fattar inte hur mycket motgångar det kan finnas. Jag var så säker på att allt skulle ordna sig då den gången för länge sen.... Men tji :/

Man läser så mycket om affirmationer och positivism... Tänk dig det som ska ske liksom.... Eller se positivt på din tillvaro så ska allt bli bra..... Men alltså. Antingen e jag dum i huvet eller så funkar det inte.

Jag har alltid, så länge jag kan minnas levt i drömmarnas värld.... Affirmationer e ett sätt att leva för mig. Jag "ser" framför mig hur jag ska ha det..... Jodå, bokstavligen ser... Men inte har mycket av det hänt!!

Samma med att se positivt.... Ni som läser här ser mig nog som oerhört negativ men det är mest bara här... Nånstans måste ju skiten ut. I "verkliga" livet ser jag oftast saker positivt innan jag motbevisats.... Även fast ålder och erfarenhet kanske håller på att ta bort den glädjen.... Hmm.

Jaja... Naiv e jag nog så det förslår, som jämt tar ut glädjen i förskott och sen skiter det sig. Men som nån klok sagt: Bättre att ta ut glädjen i förskott och att det skiter sig än att ingen glädje alls ha.....

Jaja.... En dag ska jag inte va ensam mer.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback