Än finns det liv.....

.... i denna gamla tant.
 
Jag har jobbat helg och det är skönt att det är över och jag är ledig idag....
 
Jag har inte så himla mycket mer att säga egentligen...... Håller mig över ytan i alla fall... ett tag till. Men ska inte påstå att jag mår bra, även om jag låtsas från gång till gång. Urk, vilket skitliv.
 
Stora grabben har börjat sin praktik i en livsmedelsaffär och hans första intruck var att det var triiist men jag som känner honom vet att han behöver inkörningsperiod och peppade på honom. Mycket riktigt kändes det något bättre andra dagen och jag tror det kommer att bli än bättre denna veckan :)
Det stora smolket i bägaren då det gäller honom är att vi aldrig får nåt läkarintyg till honom trots att habiliteringen skickat utlåtande och sedan tjatat på läkaren att skicka ett. Detta var i våras och ännu inget!! Jag vill ha en god man åt grabben som kan bevaka hans intressen för jag orkar inte och sen ska vi ansöka om nåt bidrag på FK och till båda behövs läkarintyg.... Grrrrr.
 
Tills vi hörs igen... TjInG

Kommentarer
Postat av: Ulla

Tjingelingar tillbaka,,,,,,,,,,,,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback