Jag är...

...fortfarande inget kul ;)
 
Kom hem från norr i morse.... Sovit uselt på tåget och lyckades kanske få till en kvarts sömn innan jobb kallade. Sen har jag varit på ett möte med... Nu har jag just stoppat i mig kvällsmat.
 
Jag vidhåller att det blir vidrigare för varje gång jag måste hem. F.A.N.
 
Och inte fick jag jobbet... Så klart :(
 
Tror att enda sättet hade varit att börja som vikarie..... Men vad fasiken försörjer man sig på i början? Och var får man flyttpengar från?
 
Nä... vet ni? Jag tror det e kört.....

Kommentarer
Postat av: a-k

om det inte är vad du gör, utan vart du är som är viktigt , får du väl söka inom alla områden!

Svar: Finns tyvärr inte mycket att söka och ofta måste man ha körkort vilket jag inte har. Menmen....
amittilivet

2012-10-09 @ 18:20:44
Postat av: Åsa

kul eller inte - jag gillar dej ändå!

Jag håller mina tummar för att du skalllyckas snart... Kram!

Svar: Tack Åsa.. Kram
amittilivet

Postat av: a-k

ta körkort då!

Svar: Har inte råd
amittilivet

2012-10-09 @ 21:28:29
Postat av: a-k

nej det kostar, men om du börjar så är du på g, man ska ju övningsköra mm...

2012-10-10 @ 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback