Jobbhelg...

Nu vankas det jobbhelg för mig.... Kan ju inte påstå att jag känner för det :/
Sov knappt inget inatt och sen upp och jobbade i morse...... Ska iväg halv tre igen för kvällsjobb. Anledningen att jag inte sov inatt stavas t.a.n.d.v.ä.r.k...... Hualigen vad ont!!
Var uppe och tog värktablett och sköljde munnen flera gånger och till sist lyckades jag somna. Dessa jäkla tänder. Blir ett par dagar nu med värktabletter (jippie säger magen), munskölj och flytande föda så är man fit for fight igen.
 
Annars tänker jag alldeles för mycket.... Känns som att ju mer jag tänker på saker, desto mindre kommer det att bli som jag vill..... Fan då om jag kan få ett förbannat jobb nån gång. Skickade iväg en drös förfrågningar om jobb här o där men det är ju dömt att misslyckas känns det som....
 
Vill säga upp mig nu och denna äckliga lägenhet och se fram emot nya tider...... Herre gud alltså. De som förespråkar affirmationer måste vara knäppa. Jag e mästare på att dagdrömma och jag verkligen "vet" att jag ska kunna bo där om typ tre månader.... Ja, så har jag känt nu i två år minst. Och ni ser ju hur det har slagit in ;)
 
Jag tycker inte om att vänta... Jag som alltid rusat in i saker känner ju hur det kliar i kroppen av denna långsamhet.... Blir rastlös och irriterad om inte saker sker på en gång när jag vill..... Jag kunde acceptera att vänta typ två år för det är kanske nyttigt för mig att lära mig vänta men nu är det b.a.j.s..... Äsch.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback