livet

 
Tycker det är svårt att "avslöja" mig här i bloggen.... och även (mer o mer) IRL..... Man ska ju liksom skämmas. Men i verkligheten väljer jag själv vem som ska få veta.... Här vet jag inte mer än några.
 
De som följt med länge kan min situation lite.
Jag klamrar mig just nu fast längst ut på en skör gren, grenen går snart av och då faller jag handlöst.....
Detta är det som gör att jag mår allra sämst, får sämre självförtroende för var dag och därmed bidrar till att jag hamnar ännu längre ner. Jag får inte livet att gå ihop......
Jag vet att det antagligen snart är kört för mig.... Det går inte längre.
 

Undrar hur man blev som man blev... Vad valde att jag skulle bli skit?
Nja... Jag är bra på en del. Jag är kreativ i alla fall.
Men jag har misslyckats med det mesta.... I många år visste jag att jag var en förbaskat bra mamma men jag vet inte det???
Det lilla självförtroende jag en gång hade har skalats av och är snart ett minne blott. Jag vågar inte/ har jättesvårt för att be om hjälp..... Och gör jag det är det ofta i dolda ordalag..... Att mottagaren själv ska lista ut att jag vill ha hjälp. Slutar ju oftast med att jag får hjälpa mig själv och det vet man ju hur det blir :/
 
Nä men fy vad jag "snackar" goja.....
 
Jag försöker verkligen korta stunder då o då intala mig att jag är bra... Bara så ni vet :)

Kommentarer
Postat av: a-k

Snygga skor! Varför är du skit då?

Svar: Haha.. Tack :)Jag gör fan allt fel vet du... Då känner man sig som skit :/
amittilivet

2012-10-11 @ 15:36:39
Postat av: a-k

Knappast! Suverän klädstil enligt moi iaf! =)

Svar: Tack du :)
amittilivet

2012-10-11 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback