Trött...

Jag är verkligen jävulskt trött på min kropp.... Känner mig smällfet och svullen.
 
Visst att jag har några få kilos "övervikt" men jag vet ju att jag inte är så där jättetjock. Det är själva känslan i min kropp som är fel.... Exakt likadant kändes det ju i kroppen när jag var underviktig... Känslan av att man är fet. Det är något som inte är rätt helt enkelt... En gång sa en doktor att jag förmodligen har nån slags fetvävsreumatism... Undrar om det är det som ger känslan?
 
De senaste fyra/fem dagarna har jag känt mig oerhört svullen i ansiktet och händerna... Fingrarna är som små korvar och det liksom tar emot att böja fingrarna och jag är fumlig och det har suttit i hela dagarna.... Har även varit svullen runt ögonen.
 
Jag bara undrar vad det är... Känner mig liksom inte helt kry... Trött, matt och svullen.... Nu vill jag känna mig okej helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback