Bloggar...

 
 
 
 
När jag började blogga läste jag mest små "privata" bloggar där vi fick kontakt med varandra och vi kommenterade flitigt hos varandra... åh, vad jag älskade det :)
 
Sen började stressen äta upp mig inifrån och jag slutade kommentera men stannade kvar hos mina favoriter som jag nu följt typ 5 år eller så.... Men samtidigt började jag läsa fler o fler stora modebloggar mm. Älskar mode och har alltid gjort så för mig e det ett intresse.... Men också kravlöst på nåt sätt. Bara läsa....
 
Men åh, vad jag börjar bli trött på det nu... Jag gillar för det första nytänkande och streetwear... Men de flesta stora bloggare idag kör samma skit... De stora märkena som de sponsras av till höger o vänster. Inget ont i kedjor och ofta billiga kläder men jag avskyr verkligen när folk kloonar sig med varandra :/ Kan de inte liksom blanda lite istället?? Vara lite unika.... Jag e också vissa dagar så jäkla less på konsumtionshetsen... Lyckan ligger väl för fasiken inte i att jämt köpa nytt.  Jag blir själv glad av nya kläder men dessa människor "klickar" ju hem grejer varje dag och att allt nytt är såååå dem!!! Nej... Spyless blir jag
 
 
Läser mer o mer retrobloggar och de är så mycket jag... Att handla second hand eller göra nytt av gammalt.... Både vad gäller inredning och kläder. Massa inspiration och min egen kreativitet som varit i källaren ett tag blommar för fullt igen :)
 
Vet inte riktigt vad jag ville säga med detta inlägg... Folk får ju vara som de vill men ändå liksom... Haha

Kommentarer
Postat av: Åsa

Håller med dig där, om tråkiga modebloggar. Jag tar gärna emot tips om nytänkande och roliga modebloggar!
//Åsa, en av vännerna sen 5 år tillbaka.

KRAM!

Svar: Har inga riktigt roliga bloggar men jag ska se om jag kan tipsa om nån en dag sen... Kram
amittilivet

2012-09-21 @ 15:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback