Hallihallå...

Tråkig, ledig helg..... Fast det e ju rätt gott med sovmorgon ;)
Idag fick vi vackert väder och jag gav mig ut på en skön cykeltur på landet.... Det e ren lycka när jag sitter på cykeln, har musik i öronen och susar fram....
 
 
Men jag har haft ett par ytterst jobbiga dagar.... Har varit väldigt djupt ner i deppträsket och känt mig så jäkla ensam.... Fasiken vad jag ibland vill umgås med nån. Bara kunna ta en kaffe och sitta och surra lite. Jaja, nånstans måste det väl finnas nån som jag? Som kan tycka om mig?
 
Idag känns det pyttelite bättre i alla fall :)
 
Måste berätta vad jag gjorde härom dagen... Så pinsamt. Jag missade ett arbetspass :O Alltså.... Det har aldrig hänt mig och jag trodde bannemej aldrig att den dagen skulle komma..... Hur stressad hjärna har man då???
 
Nåväl.... Nu ska jag fylla på mitt vinglas ;) TjiNgElinG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback