Ibland...

.....känns det som jag inte existerar. Jag syns inte för andra över huvud taget. Det är inte så men min känsla är så.....
Jag vet inte hur jag ska komma över den känslan. Får väl leva med det antar jag?
 
Söndag- vilodag? Eller nä..... Igår mådde jag tjyvtjockt hela dagen. Vaknade med migrän som blev till yrsel o illamående. Således gjorde jag inte ett skapandes dugg igår. Så idag fixar o trixar jag här hemma mellan varven. Inget alltför betungande men jag måste ju hålla hemmet beboeligt ;)
 
På tisdag kommer mina grabbar bus hem och ska bo här ett tag...Har saknat dem. Funderar på att försöka få hit dottern en dag sen för det var ett tag sen nu. Tänkte låta henne rafsa genom min garderob som e sprängfull med kläder jag aldrig använder.....
 
Ha en bra söndag
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag ser dig...
Kram allra finaste du!!

Svar: <3
amittilivet

2012-09-23 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback