Bara jag :)

Saknar verkligen bloggen och vad den en gång betydde för mig.... Hoppas att jag nån gång igen hittar lugnet i mig själv där jag kan ta mig tid till det igen.... Detsamma gäller kommentarer i andra bloggar.... Har inte tålamod till det utan känner mig bara stressad :( Sorry för det.....
Har starka funderingar på att starta en öppen blogg och har kommit på ett bloggnamn men inte startat den.... Den dagen den sorgen antar jag ;)
 
Kan ju passa på att berätta att resorna norrut till min kärlek fortsätter och det är oerhört drygt.... Vissa veckor går det bra att vara själv, andra är det pest. Grabbarna bus bor hos mig på heltid nu och det ser inte ut som det finns nån lösning i det närmsta.
 
Pussokram till er som fortfarande tittar in <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag hänger kvar!! =) <3

Svar: <3
amittilivet

Postat av: LillaHon

Jag kikar åsså in här då och då och hoppas när du väl finner inre lugn och startar ny blogg, hojtar till, så jag kan hänga med även där :)

Kram.

2013-09-25 @ 15:20:17
Postat av: a-k

Länge sen jag kollade in , du hade låst då . Fina sommarbilder mm :)

2013-10-06 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback