kanske.......

Äntligen ringde en människa som var vänlig.....som lyssnade på mig utan att verka överlägsen.......Fattar de inte att det är jobbigt nog och kräver massor av mod att kontakta dem????
Får väl se hur det blir nu då.......Kanske finns det trots allt hopp.........Vad vet jag?

image801

Just nu känner jag mig ialla fall rent urlakad......Alla krafter har tagit slut och jag är alldeles svullen under ögonen av allt gråtande......Vet snart inte om jag orkar mer. Har funderat och funderat på mina alternativ och om inte detta sista halmstrå hjälper oss så är jag nog slut.........Äsch, skit samma......

Hoppas i alla fall att alla har haft en bra helg......Min var ju ganska bra. Även om gårdagen inte bjöd på någon himlastormande upplevelse:). Jag spenderade nog mesta delen av söndagen till att våndas inför dagens telefonsamtal.......Men nu är det gjort och det finns ingen återvändo.

image802

Kommentarer
Postat av: alexandra

söt sida :P

Postat av: Mija

Hm. Låter jobbigt det där... Jag håller tummar och tår att det ordnar sig ändå. Det brukar ju göra det, förr eller senare. KRAMEN!

2007-09-03 @ 16:37:07
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: solgudinna

Svar till A: Synd att jag inte visste det innan. Du kunde vi ha vinkat på varandra =)
Kram.

2007-09-03 @ 17:22:51
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: ejmis

Bra att du fått kontakt med någon, nu hoppas jag att det leder fram till något bra för dig! Kram!

2007-09-03 @ 19:43:45
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback