Besök och inåtvänd fot....





Det var ju hemskt vad det ska vara svårt att komma in i sin blogg.......
Vi fick besök av svärföräldrarna idag..... Var lite småtrevligt då det var länge sen vi träffades. Men äta kaka innan tolv är ingen höjdare och ändå kan man inte låta bli ;)
Fick lite mer krafs från presentaffären idag...
Eller rättare sagt var det dottern som var ner och kika. Fick tag i en del halloweengrejer som de ska ha till en fest =)

Jag har upptäckt en konstig grej.......
Min högra fot vänder sig inåt då jag går =O Jag kanske börjar gå tillbaka i barndom ;) Jag gick väldigt inåt med fötterna då jag var barn men har sen alltid haft nästintill raka fötter..... Men nu helt plötsligt börjar alltså högerfoten bete sig konstigt..... Jag känner jättetydligt då jag går att den går inåt och tittar jag ner så mycket riktigt är det så..... Sitter nu och försöker vrida den utåt för att stretcha lite men det gör lite ont. Undra varför den gör så???? Funderade på om det är jag själv som gör det för jag kom på att jag gärna vrider fötterna inåt då jag går upp för trappor.... Det sparar nämligen benen lite... Jag får bättre stöd och mindre ont......

Ja.... Jag é konstig ;)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Boken som jag lyssnar på nu är så bra, så då glömmer jag bort tid och rum, prova.

Ha en bra dag/kväll själv.



Kram

Postat av: LillaNisse

Jag tror inte att du är konstig.



Kram

2008-10-12 @ 17:08:16
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback