Det är så fint....





Vilket underbart väder vi har här i skåneland idag =) Synd bara att jag inte kan utnyttja det riktigt..... Är ju inte helt skönt att promenera om jag säger så ;)

Nu är jag i alla fall hemma från mötet och det var väl lite småtrevligt men jag kunde lika gärna klarat mig utan det. Nu ska jag ha kaffe men borde egentligen inte för magen känns jätteknepig.... Men jag är sååå kaffesugen så en kopp i alla fall =)

Sen händer det väl inte så himla mycket mer här =/ Tråkig kärring man är ,) Kanske kommer dottern hem en vända innan hon ska tillbaka till Malmö och pojkvännen..... Hon praktiserar nu och skulle nog sluta tidigt idag =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Jag förstår att det är jobbigt att inte kunna promenera i det fina vädret, tycker synd om dig.

Kaffe kan du väl inte vara utan om jag förstått din blogg?

Nu har solen nått ända upp till oss i Norrland också, blir nog en skön promenad ner till stan sen, ha de bra.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback