El Stockholmo....


Om jag får semester 28-30 november funderar jag på att hänka med
Gabbi och Åsa S. till stockholm den helgen =) Nu är ju inte tågbiljetter världens billigaste men eftersom jag får lite extra pengar så kanske det går...... Nu undrar jag om det är någon av alla stockholmsbor som tänker hänga på träffen???? Om det är någon så undrar jag om jag kan kinesa hos någon av er...... Tror inte jag har råd med hotell också nämligen =/. Om det nu inte är lika dyrt att ta sig in i city vill säga.....Från där ni bor =/
Hade verkligen varit jättekul att få träffa er goa bloggvänner och vi hade jättekul på vår lilla minibloggträff i Malmö i maj =)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Åh..va glad jag blir..

Kika in hos mig...sonen har fixat lite..

Postat av: Anna

Jag bor 2½ mil norr om Stockholm,tar 20 min. med bil & 30-40 min. med pendeltåget...kostnaden har jag ingen koll på..jag köper ju månadskort för 700 spänn så då kliver man på bara :) du får låna det då ;)

Hoppas det löser sig ?

2008-10-19 @ 14:56:24
Postat av: Sessan ❤

Nej men fasiken det låter kul, jag räknar nämligen med att vara i STHLM då!!! GUD så kul det hade varit att träffas!!



Detta måste undersökas närmare

2008-10-19 @ 17:45:16
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Åsa.S

Håller tummarna att du kan komma med!!

2008-10-19 @ 18:47:39
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Ska du till S-holm? ska kolla i min kalender, tänk om man fick träffa dig...



Kram

2008-10-19 @ 20:53:05
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback