Fredag morgon....



God morgon.... Ni vet om att det är fredag va??? Hehe.... Det betyder ju att det är idol ikväll =) Jag, dumma nötta har satt upp en tvättid nu på morgonen.... Gissa om jag tycker det sak bli kul....NOT ;)
Fullständigt kaputt i huvvet är jag...... Hade gärna sovit ett par timmar till. Jag hade det lite jobbigt igår med oro och spänningarna i käkarna så jag tog en atarax för att kunna somna snabbt, men det straffar sig nu..... Man blir sååå trött dagen efter. För er som inte vet är atarax en slags lugnande tablett som egentligen är ett slags allergimedicin.

Nu ska jag pimpla lite kaffe och samla ihop tvätt.....


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

God morgon min vän, hoppas att du får en bra dag idag.



Kram

Postat av: Camilliondollar Baby

God morgon!



Tråkigt med tvättstugan.



Ha en fin fredag.



Kram

2008-10-10 @ 07:16:35
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Gomorron trötter



Du kommer iaf känna dig nöjd när du är klar med tvätten

Kram

2008-10-10 @ 07:39:38
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback