Ful....

Jag tror att jag ska försöka ägna morgondagen åt mitt utseende.... Fy vad jag förfaller =(
Kommer ni ihåg ett inlägg jag skrev för flera veckor sen, om mina vildvuxna ögonbryn? Som såg ut som larver... Jag har fortfarande inte gjort något åt dem =O Herre gud.... Vildvuxet så det räcker och blir över ;) Mina naglar som var så långa och fina i somras är nu korta och fransiga.... Orkar inte hålla efter dem heller..... En ansiktsmask hade inte skadat... Ja... Det ska jag göra i morgon.... Ha en ego-dag =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Ögonbryn som larver, låter larvigt...

Givetvis ska du prioritera dig själv om du upplever att du förfaller, tror inte att det är så hemskt som du beskriver, men din känsla kan jag inte ta ifrån dig, om det är så som du känner, så har du rätt.

Tala om för familjen imorgon att idag är det A's Dag, idag ska jag bara sköta om mig själv och bara bry mig om mig själv.



Kram

Postat av: Camilliondollar Baby

Känner igen mig där... Håller också på och förfalla... Tror man blir så trött på hösten och orkar inte ta tag i det.

2008-10-18 @ 23:23:47
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: lena

Ögonbryna fixade jag igår:)Ha det kram lena.

2008-10-18 @ 23:24:35
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback