Grrr....

Fy fasiken vad jag är förbaskad..... Maken var ju och köpte en dator och sen när vi ska koppla in den så har vi fått fel jäkla dator.... Där är ingen VGA-kontakt som det står att där ska finnas (att koppla in skärmen med). Vid lite efterforskning visar det sig att de måste ha felmärkt kartongerna. För enligt SIBAS hemsida ska det vara en Scaleo P och vi fick en Scaleo L..... Är så förbaskad att jag snart sprängs =(
Det är inte så jäkla lätt att bara åka iväg och byta när man inte har körkort.... Skitaffär =(

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Åh, är du också förbannad ikväll... Då är vi två! Själv är jag så jäkla arg på Canal Digital...som vanligt!



Kram

Postat av: Görel

Usch stackare, förstår att sonen är besviken. Det är lagen om alltings jävlighet. Om jag bott lite närmre så skulle jag kört för er!!

Hoppas att det fixar sig.

Kraaam

2008-10-21 @ 22:35:03
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Hoppas att det löste sig med datorn på nåt sätt, det är ju så jävla typiskt att det blir fel...



Kram

2008-10-22 @ 10:15:36
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback