Kallt...


Fy för i bubblan vad det är kallt ute.... Mina händer är alldeles stela. Men nu är jag hemma i värmen igen =) Var trevligt på kalaset idag men min mage är verkligen helt "fucked up"..... Syrran bjöd på äpplepaj med vaniljsås som är så gott. Tre teskedar kunde jag få i mig sen var det stopp =O Jag mådde så illa och blev alldeles kallsvettig...... Så inte har det festats på godsaker inte.

När jag stod på Lunds central nu ikväll och väntade på tåget kom där ett tåg som hade vägarna förbi sundsvall.... Då tänkte jag att det skulle man bara hoppat på och åkt för att hälsa på
Ann  och Ejmis=) Lite kul hade det varit....... Men, det kan man ju inte bara så där =/ hehe....

Nu ska jag försöka få i mig en liten portion micromat =)

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hoppas du får en fin kväll!!

Postat av: Ann

Haha! KLART du hade kunnat:))

2008-10-26 @ 19:16:12
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Fucked up låter inte bra...

Du skulle ha tagit tåget till Sundsvall, då hade du fått träffa mig också..



Kram

2008-10-26 @ 22:05:01
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback