Ledig.....


God morgon..... Uj, vad jag är trött. Jag hade nog kunnat sova flera timmar till om jag hade tillåtit mig det. Känner mig alldeles groggy ju...... Men nä, man kan inte sova bort sitt liv ;)
Det är i alla fall ledig dag idag och jag har inga speciella plikter egentligen. Får se när stora sonen behagar komma upp idag för vi ska kolla jacka till honom. Jag antar att han snart lär behöva en. Fram till nu har han gått omkring i tjocktröja bara för att han har svårt för vissa kläder och jackan han äger tillhör den kategorin.
Ska faktiskt försöka få tag i en laddare till laptopen också för den håller på att strula igen......

Åh, nu är snart kaffet klart =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Morning vännen!

Hoppas ni hittar en jacka till sonen som duger. Känner igen det där med kläder som av någon outgrundlig anledning inte passar...

Kram

Postat av: Anna

Lycka till med jack köpet :) lika bra att grabben är med, vet hur det kan låta när man kommer hem med fel :(

Kram..njut av kaffet!

2008-10-30 @ 09:59:16
Postat av: LillaNisse

Hoppas att det går bra att shoppa för er då, när han nu vaknar...

smakar kaffet bra, eller?

Kram

2008-10-30 @ 10:28:33
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback