Luuuugnt....

Bild som dottern tagit på bäbis =)

Hmmm.... Blev visst en lugn och smärtfri morgon det här =) Grabbarna bus kom upp och iväg som de skulle utan gnäll och tjafs.
Vår lillkise är för rolig =) Vi håller just nu på att fräscha upp våra köksluckor med ny färg och således är skåpen öppna..... Det kvittar vilket skåp som än står öppet ja då ska lilla Doris in där och ligga.... Nyss var hon inne i ett skåp och rörde rundor och härom dagen hoppade hon helt sonika upp till tallrikarna =) Hehe... Hon är allt bra lustig hon. Just nu sitter hon dock i köksfönstret och spanar på fåglar.....
Så.... Vad ska nu denna damen hitta på med? Hmmm.... Kanske bara slappa en stund innan jag måste sätta fräs =) Ja.. Det ska jag minsann.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är dom väl gooa? Jättefin bild..gillar såna där närbilder...

Hoppas på en bra dag för dig gumman..kram

2008-10-20 @ 08:23:41
Postat av: Åsa.S

Morning!



Den stilmallen jag har nu har jag för mig är retro... (?)

Färger... rosa har jag ju haft ett tag nu, jag hade förr i beige&guld, det gillade jag. Om du hittar något bta sånt så kunde det kanske bli bra?

Och rund header tycker jag känns bra! =)



Kram och många tack!

Postat av: LillaNisse

Vad gör du när du slappar då, en kopp kaffe i handen och sitter och bloggar...



Kram

2008-10-20 @ 09:11:45
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback