Skitidiot....



Äsch... jag visste ju att det inte skulle leda till något. Bla,bla,bla...... Möjligtvis nervsmärta =O Hmmmm. JA.... Vi skriver ut medicin =)

Lyrica mot nervsmärta...... Som för övrigt är svindyr och därför inte kunde hämtas idag =/.
Vet inte om jag vill ta dem dock.... En biverkan är ökad aptit =O
Det behöver jag inte......

Fast å andra sidan ger de även hjälp vi generaliserat ångestsyndrom som jag antagligen också lider av och efter sökande på internet såg jag att de är godkända mot fibromyalgi i USA......

Nåväl.... Har inga pengar förrän måndag så jag hinner bestämma mig till dess. Fick för övrigt läkaren att skriva ut behepan också.... Så nu kan jag börja ta sprutor igen =)

Kommentarer
Postat av: GM

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag =)

Postat av: Maria

Jag tycker det är aldeles för lätt för läkarna att skriva ut tabletter i stället för att undersöka ordentligt och hitta andra alternativ...

Hoppas du mår bättre snart..

2008-10-16 @ 17:17:15
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Hoppas att medicinen hjälper då när du hämtat ut den.



Kram

2008-10-16 @ 17:54:06
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback