svimningsanfall.....


Idag var jag bara ett par sekunder från att svimma..... Gick till habiliteringen och det är en bit att gå.... I rask takt var det med. När jag kommit en bit började benen strejka och det kändes som om de var av tuggummi =O. Sen började det snurra.... Rejält. Kom fram och satte mig ner och då kände jag hur nära svimning jag var..... Fy vad obehagligt det var. Allt bara snurrade och jag svettades som sjutton......
Men det gick över.... Fast just nu känns det lite med och jag ser suddigt... Ser ju knappt bokstäverna på tangentbordet... Tur jag kan dem utantill ;)
För övrigt så går jag omkring med en lyckokänsla i kroppen nu..... Känns helkonstigt. Vet inte om det är medicinen, för den kunde ge eufori, eller om det är något annat som gör det ;).

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det låter inte bra att du var nära att svimma, har du ätit någonting idag då?

Det är väl skönt att du har en lyckokänsla, spelar väl ingen roll om det är medicinen eller något annat, flyt på i lyckoruset...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback