Tänker så det knakar....



Åh, vad jag funderar på den där medicinen...... Hur skönt hade det inte varit om den verkligen kunde ta bort smärtorna =) Och sen att den till på köpet kanske kunde få bort alla mina orostankar.... Men jag är ju sä jäkla rädd för att gå upp i vikt =O
Men sen är det ju så att om smärtorna försvinner så kan jag ju röra på mig mycket mer..... Och på det viset hålla vikten i schack...... Jag vet inte. Men det lutar väl åt att jag testar dem. Hoppas bara det inte finns en massa andra konstiga biverkningar..... Man kan tydligen bli ganska trött av dem, som om jag inte redan är det =/

Jag har i alla fall precis ätit kvällsmat... Pasta med köttfärssås =) Idag står maken helt för markservicen här hemma =) Han både fixade maten och plockar undan nu efteråt..... Ojojoj... Jag behöver inte göra något ;) Bara sitta här och se söt ut.....hehehe
Jag fick t.o.m. honom att sätta på kaffe åt mig =)



Kommentarer
Postat av: Helena Wile´n

Jag tycker du ska testa! Jag menar det finns en risk för viktuppgång, FINNS, det är inte ens säkert att det händer dig. Och som du säger så kan du ju isåfall röra på dig och på så vis hålla vikten fastän du tar medicinen....Kram kram

Postat av: LillaNisse

Gå in i FASS och läs om biverkningarna då, då vet du ju vad du kan förvänta dig.

Kolla in denna länk:http://www.fass.se/LIF/home/soktraffar_all.jsp?searchtext1=lyrica&searchtext2=&allCategories=false&searchtype=



Kram

2008-10-16 @ 20:08:28
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det är aldrig lätt det där med mediciner, finns alltid risk för någon biverkning.

Men om du nu skulle börja må bättre av medicinen så är det verkligen värt att knapra lite piller

Kram

2008-10-16 @ 20:20:45
URL: http://lottsfi.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Men hallå! Är det inte värt att riskera att gå upp ett par kilo, mot att du slipper att ha ont, och må bättre!!!

Dessutom, kan jag säga som sett dig live, att du behöver inte alls vara rädd för att gå upp lite, det kanske rent av skulle klä dig!

Nu löser du ut tabletterna direkt på måndag och äter dem (alla dagar) som du skall. Vad är det annars för vits med att gå till läkare om du inte tar emot hjälpen? Då tar de dig absolut inte på allvar nästa gång det är något. Behepanet löser du också ut nu då och använder...OK?



Kram på dig, och du, det är inte för att vara elak, men du behöver en spark där bak ibland... ;)

2008-10-16 @ 22:22:38
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback