Tröttis.....


Oj vad jag är trött idag..... Riktigt rejält.
Nu har jag tagit andra tabletten =) Suttit och kikat runt lite på nätet för att se hur andra människor upplevt medicinen och det verkar som om de ska börja verka ganska snabbt.... Får väl se. Trött blev jag i alla fall ;)
Jag är uttråkad...... Vad gör ni i kväll? Tittar på TV? Jag avundas er.... Jag har ingen som helst ro att titta på TV.... Sitter bara med datorn och surfar runt till höger och vänster. Hoppas medicinen kan ge mig lugn =)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Säger väl godnatt åt dig redan nu då min vän om du redan är trött, vet inte om du hinner läsa mitt godnattinlägg annars.

Sov så gott då min vän och hoppas att din sömn blir skön och bra och att medicinen hjälper dig.



Kram

Postat av: Anna

Jag ska lägga mig strax & njuuuuuuuta av min nya madrass :D

Natti natti när det blir din tur..hoppas du blir lugn & kan sova ;)

2008-10-20 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback