Här är jag......

Hittade en kul lista inne hos Gabbi...... Måste självklart jag sno ;)

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Hehe.... Jo, det händer ;)
Titta på dig själv i spegeln:  Jag gör väl det ja.......
Gnälla: Ja, i bloggen.....
Skrika: Jo
Sova: Så klart.....På natten ;)
Ha ångest: Jo, jag har väl det ganska ofta =/
Skada dig själv med flit: NIX
Ta mediciner du inte borde ta: Händer väl......
Vilja dö: Då och då.... Fast ändå inte.
Drömma mardrömmar: Nån gång kanske.....
Drömma sexdrömmar: Hehe.... Nej
Ta droger: Nope......
Försöka vara annorlunda: Jag är som jag är.....
Klä dig i svart: Alltid ;)
Gå till kyrkan: Nix
Gå i skolan: Ja, barnens skolor =)
Röka: Ja...tyvärr
Ha sex: Det händer väl......Hehe
Ljuga: Kanske.....
Hata folk: Nej, men ogilla.....
Lita på folk: Ja, tyvärr.....

VEM:

Saknar du:
Mormor
Vill du döda: Ingen....
Rörde dig sist: Lillkillen... Hejdåpuss =)
Vill du slå: Ingen.....
Kysste dig sist: Säg det.....
Vill du kittla: Sönerna.....
Kramade du sist: Lillkillen
Vill du prata med: ........
Skrek du på sist: Killarna i morse då de ej steg upp ;)
Vill du vara som: Den jag är..... Tror jag
Sårade dig sist: Hemligt.....
Vill du bli galet full med: Hade jag druckit hade jag valt Gabbi ;) She´s wild...
Gjorde dig riktigt glad senast: En kollega.... Han är skitrolig =)
Fick du sms från senast: Telia =O
Ringde dig senast: Lilla mamma.....
Är snyggast på jorden: Robbie Williams

HAR DU:

För många vänner:
Nej.... Inga (förutom bloggvänner)
Förföljelsemani: Till och från =/
Tvångstankar: Det händer väl.....
Någon annan psykisk sjukdom: En salig blandning.. Står inte rätt till i hjärnkontoret ;)
Någon fysisk sjukdom: Perniciös anemi
Någon skada: Hehe... Hjärnan.
Färgat håret: Japp... Svart
Brutit några ben: Inte ett enda
Några piercings: Öronen... Fast kan ej använda dem....
Egen dator: Både ja och nej... Är ju min men delar med familjen
Bra självförtroende: Nä... Inte speciellt.
Kysst någon: Har jag väl.....
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja.....
Bjudit ut någon: Nej.....
Varit kär: Jo, det har jag väl.....
Dumpat någon: Japp
Stulit någonting: Ja...snattat i alla fall.....
Lämnat landet: Ja...
Tuttat eld på nått: Jo, lite av varje.....
Gjort något olagligt: No comment

HUR:

Går du: Som en anka ;)
Svarar du i telefonen: Mitt förnamn...
Fördriver du tiden: Jobb och blogg ;)
Mycket pengar har du: Inte mycket
Tjänar du pengar: Jobbar
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: Varje dag är det något.....
Många stör du dig på: Ganska många ;)
Ofta träffar du din familj: Varje dag...=/

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något ;)
På gud: Nej
På rymdvarelser: Tveksam....
Att folk tycker om dig: Någon finns det väl....
På ett liv efter detta: Jag vill i alla fall att det finns....
Att fiskar kan tänka: Hmmmm
Att du kommer leva länge:  Antagligen =O


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hahahahaha...visst va den lite kul?!

Postat av: LillaNisse

Intressant lista, kanske kommer att låna den nån gång.



Kram

2008-10-08 @ 11:21:37
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback