Vad hände....


Örk.... Helt plötsligt blev jag alldeles illamående och yr. Så jag gick och la mig i soffan...... Hur i hundan kan man ha yrsel i benen??? Jo, det kändes som om det satt där =O. Somnade en stund och nu när jag var ner och handlade fick jag jätteont i knäna och har nästan ingen kraft kvar i benen...... Vad hände liksom????
Funderar på om det var när jag rakade benen... Stod ju på ett ben i taget och kände redan då att det var för mycket för benen.....
Nu ska jag fixa makaronistuvning och falukorv =)

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ja, jag har ju alltig velat göra själv, för att lära mig. Men, vaffan, jag lär mig ju aldrig!

Så har du tid nån dag vill jag gärna ha din hjälp. Du känner ju mig prova att göra en som du tycker passar mig! =)

Postat av: LillaNisse

Du kanske hade ätit för lite, för lågt blodsocker...



Kram

2008-10-19 @ 21:12:49
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback