Vissa dagar.....



.....går tiden alldeles för fort. Nu är det ju snart dags att jobba och jag tycker att jag knappt hunnit något. Jag har visserligen röjt i köket och satt igång en maskin disk =) Alltid något...... Men det känns ändå som om tiden springer.
Kanske detta är ett tecken på att jag är stressad i själen..... Finns nog inte många som känner sig stressade när det är två timmar kvar innan de börjar jobba..... Men jag är det ;) Nu tänker ni som stressar iväg till ett morgonarbete att jag inte är klok..... Jamen det är ju det jag säger.... Totaly lunatic ;) hehe.....


Kommentarer
Postat av: Ann

Ja jisses...Tobbe kan komma en gång i halvåret kanske men det är sällan...

Postat av: LillaNisse

Var det ytterligare en bild på dig?



Kram

2008-10-07 @ 15:36:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback