Det blåser...

Ber om ursäkt för dålig uppdatering och ännu sämre med kommentarer..... Det är lite mycket nu så jag har svårt att få reda i tankarna och då är det inte så lämpligt att skriva här kanske.
Jag blir ju lätt lite deppig när jag kommer hem efter att ha varit iväg och denna gången är inget undantag men sen är det alltför mycket vuxenansvar som hopar sig över mig här hemma så hjärnan hänger inte med riktigt. Ibland är det skit att vara vuxen..... Jag vill bara att allt ska fixa sig av sig själv.... Men skit samma... Ville bara förklara min bortvaro. Antagligen skriver jag av mig i andra bloggen senare.

Jag har i alla fall tagit mig i kragen och gått en pyttepromenad. Gick till ICA för att handla ett par småsaker. Det blåser ganska mycket idag och är inte lika varmt som igår men tillräckligt varmt att kunna skippa jacka och strumpor. I alla fall något att njuta av. Nu ska jag invänta mina söner som snart kommer från skolan.. Hjälpa lillkillen med läxan tror jag om han inte ångrat sig ;) hehe.... Sen ska jag kanske ta en promenad igen....Behöver verkligen få lite ordning på fläsket. Har gått upp 5 kilo och det är inte acceptabelt för mig.

Så här såg jag ut när jag var ute...... Härligt utan jacka =)  Om blogg.se funkar som det skall så går det att klicka upp bilden för att se den större...

Tjing.....


Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman be inte om ursäkt..man är så jäkla bra på att skuldbelägga sig själv ändå..

Kramar i massor..

p.s jag själv har vart bedrövlig oxå..men ibland pallar man inte,man har ju ett liv oxå?

Postat av: a-k

Men gud inga strumpor avundsjuk! Det är ju inte samma sak å va vuxen som barn nej. När man är liten längtar man efter vuxenlivet, man får göra så mycket mer då. Konstigt eller hur.... Jag tycker iofs det är rätt skönt å vara vuxen, yamaan :)

2009-04-15 @ 15:56:11
Postat av: Åsa.S

Hej där handsome!

2009-04-15 @ 16:45:11
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Fläsk!?

Du är ju perfekt människa! =)

Snygg outfit.



Hoppas att allt jobbigt löser sig.

Kram

2009-04-15 @ 17:17:27
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback