Jag undrar.....

.....om det är kaffet som ställer till det. Jag vill ju inte det, men nu börjar jag få starka misstankar om det. Att jag jämt är uppblåst och känner mig tjock och proppmätt fast jag knappt äter något.
Vad ska jag ta mig till utan mitt älskade kaffe??? Inga cigg och inget kaffe!!! Kära tider.... Hur ska jag överleva. Ska jag behöva bli en renlevnadsmänniska nu eller? Haha....


Men allvarligt så tror jag det är kaffet...och mjölken i kaffet. Jag kan vakna på morgonen och känna mig smal och fin och sen tar det någon timme så känner jag mig fet och uppblåst och ja, jag vet ju att jag inte är fet. Och det enda som kommer ner i min mage på morgontimmarna är ju kaffe..... Buhu.


Blev pasta med köttfärssås till kvällsmat idag och satan vad gott det blev. Bara lillkillen och jag som åt idag och det blev en trevlig stund =) Nu äter stora grabben.... Han var iväg med kompisar innan och spelade fotboll. Nu är det ju vår och då är det dags för lite uteaktiviteter =) Skönt.

Nu har jag tråkigt och jag är trött.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback