Men alltså...

Ikväll har jag alldeles tappat lusten till detta.... Kom hem från jobb innan och skulle kika in i bloggen en snabbis.
Men hallå..... Jag kom inte ut på nätet =O In till stationära och checka läget på bredbandet..... Om jag kopplade ut routern så funkade det men om jag sen efter en halvtimme kopplade in den igen så funkade det inte alls.... Så har jag hållt på i flera timmar och till sist funkade det.... När jag drog ut nätkontakten från urtaget och sen kopplade på strömmen igen så funkade det. Men nu har jag nästan tappat lusten =/.

Annars har kvällen tillbringats i min ensamhet....
Grabbarna bus är med kompisar.... Jag har pratat i telefon med först lilla mamma och sen en god vän =) Nu tror jag att en son är på intågande..... Tjing.


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Ja, ibland får man starta om routern. Brukar få göra det en gång i månaden. Men hoppas att det är slut snart, har skaffat mobilt bredband!



Svar; Visst är den snygg, kostar säkert hur mycket som helst.



Kram

Postat av: Lillan

God morgon! Det är lugnt gumman! Gör det då du orkar:)

2009-04-02 @ 05:19:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha, nu är jag bara en god vän?

2009-04-02 @ 08:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback