Minsann...

Har gjort det mesta som jag skulle idag =) Gick en timmes promenad i det vackra vädret och japp... Det är shortsväder idag, sååå varmt och skönt =) Sen kilade jag in om pressbyrån och köpte nya Amelia..... Satte mig att kika i den och pratade sen en stund i telefon med en vän...... Försökte dra ut lite på samtalet för att slippa städa men man kan ju inte prata i det oändliga.... Så det var bara att starta.... Nu har jag städat och diskat och dammsugit. Torka golven tror jag att jag spar till i morgon. Om jag inte känner för det senare idag ;) Nä.... Det blev ju inte den sortens röj som jag tänkt mig men nu är det i alla fall rent och fräscht så "flyttröjet" kan jag ju ta i helgen =)

Nu har jag inget annat att göra än att vila ryggen och dricka mitt kaffe ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det så där du ser ut när du städar, läckert, du kan gärna få städa hos mig klädd så där....

Kram

2009-04-23 @ 17:22:41
Postat av: Nettan

Visst är det skönt när man äntligen har tagit tag i det. Jag gjorde detsamma idag - också utan att torka av golven. Man måste ju spara lite till imorgon också. Ha ha !



Hoppas du fick en skön vila och lite koffein-intag sen.



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback