Nu é jag trött...


Jäklar vad jag ska bli sömnig varje kväll då..... Börjar bli tråkigt.

Ikväll åt jag och grabbarna bus fläskfilé och potatisgratäng dagen till ära.... Hade en trevlig stund vid matbordet =) Sen  hade kaffet precis hunnit rinna ner så ringde en kollega och undrade om jag hade lust till en promenad. Haha.... Ville att jag skulle komma upp en sväng för att kolla en ommöblering. Så alla ska vara nöjda och glada. Det såg fint ut så de hade gjort ett bra jobb =) Det var skönt med en kvällspromenad och på vägen tillbaka smet jag in om pressbyrån och köpte glass till grabbhalvorna här hemma. Men den stora var borta när jag kom hem så hans glass hamnade i frysen så länge ;)

Nu bara sitter jag här och känner mig uttråkad..... Får väl se om jag hittar något på dumburken. Lägga mig och slappa i soffan =). Hoppas ni har en fin kväll alla vänner...... Tjing.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Här är det jobb som gäller, till 22:15, de du...

Kram

Postat av: Anna

Å jag åt havregrynsgröt till Valborgsmiddag ;-)



Kram på dig

2009-04-30 @ 22:24:40
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback