Ojojoj....


Jäklar vad jag kan städa om jag bara vill =). Nu har jag skrubbat och plockat och kastat och snart har jag bara dammsugningen kvar... Känns bra =) Men nu var jag tvungen att sätta mig ner för att käka lite annars hade jag väl svimmat ;) Jag hittade en jättelåda i dotterns rum som är fullproppad med gamla CD-skivor så nu spelas här musik för glatta livet =)

Angående förra inlägget så är det ingen katastrof och inget som kostar speciellt mycket. Med tur kostar det inget alls.... Jag blev bara så jäkla irriterad på mig själv som inte tänker =/. Men det ordnar sig.......... Allt frid och fröjd =) Hehe.....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va duktig du har varit.

Här sitter en annan på altan i solen med laptopen på bordet, en cigg i handen och 2 hundar som myser i solen. Låter som värsta mysiga dan och det tänkte jag också ha. Ha ha !

Dammsugningen som också behövs här hemma får jag ta lite senare.



Tjingeling !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback