Trött..


Jaha... Hemkommen från jobb och varmt som attan är det. Som solen gassade nu när jag gick hem. Känner nu när jag satt mig ner att jag är jättetrött... Skulle kunna somna här ju. Men det kan jag ju inte göra.... Måste umgås med tjurig son som inte får sitta vid datorn ;) Hahaha.... Han sa att om han inte fick sitta vid datorn så skulle han somna i soffan nu och sen skulle han inte vakna i morgon. Snacka om att försöka hota...... Får väl se om jag är ståndaktig att stå emot ;)

Vet inte om jag orkar men det hade varit ganska skönt med en kvällspromenad. Får se hur jag gör, måste nog käka först i alla fall.....


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Gå ut och gå och ta tillvara på det vackra vädret, du är väl ingen soffpotatis....

Kram

Postat av: Anna

Jag vill ha den där värmen som ni har!

Kram på dig

2009-04-29 @ 20:23:59
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback