Lördagssol......

God morgon..... Äntligen lördag eller..... Jag ska i alla fall iväg ett par timmar och jobba. Underbart vackert väder är det idag =) Men jag mår inget vidare..... Har de senaste dagarna fått ett konstigt illamående med tillhörande yrsel lite då och då. Det känns fruktansvärt obehagligt då det sker och det känns som det liksom utgår från magen. Kanske kaffet??? I alla fall så satt jag bara här innan i min fåtölj och det kastade sig över mig. Jag fick helt enkelt lägga mig i soffan och lyckades somna en stund. Nu känns det något bättre men det är något konstigt med magen =/
Har i alla fall precis kommit ur duschen så nu är jag fräsch nog att vistas bland folk =)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas du mår bättre under dan.



Ha en jättebra dag !

kram

Postat av: Anna

Säger som ovan..hoppas du blir bättre under dan kram kurera dig nu ;)

2009-04-04 @ 12:26:23
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/
Postat av: ejmis

Snart får du andas lite Norrlands-luft igen och det gör kanske susen för hälsan ;)

Ha en fin lördag!

2009-04-04 @ 12:41:41
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback