Vår och social fobi......

Jag har ju som sagt varit iväg en vecka..... Ganska mycket norrut i landet. I går när jag reste hem och ju längre söderut jag kom, blev jag uppriktigt förvånad över hur fort det blir grönt då våren väl kommer. Ljusgrönt, skirt och vackert är det =)
Det är väldigt varmt med. Jag var ute nyss och hade tunn kofta över linnet och jag var barfota i ballerinaskorna. Varm blev jag så jag förstår de bararmade där ute. Det är så skönt med värme och vår..... En tröst med att komma hem =)

Annars känns det väl inte så kanonbra idag. Var ju nere och handlade och jag har en sådan paranoiadag =/. Vill inte gå ut bland folk...... Känner mig bara fel och konstig och vill inte synas. Knappt så jag vill gå i tvättstugan. Men det måste jag...Just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du är tillbaka här igen ;-)

Och visst är det härligt att våren äntligen kommit?



Kram

Postat av: LillaNisse

Va kul att ni verkar ha fint väder...

Kram

2009-04-15 @ 14:58:42
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback