Värmebölja...


Ja, kanske inte riktigt så drastiskt men varmt och gott är det idag... Solen strålar från klarblå himmel. Har varit ut en sväng innan och det var sååå skönt. Det är lustigt hur olika människor upplever värmen. Jag hade långärmad tröja, jeans och var barfota i ballerinorna. Sen såg jag vissa i linne och schorts och flipflop och sen, hör och häpna, såg jag även folk i tjockaste vinterjackan =O. Men skönt är det i alla fall. Kanske kilar jag ut en sväng till senare men nu ska jag först i duschen. Var och solade innan i solariet så jag känner mig inte jättefräsch plus att jag måste ansa djungeln ;) hehe....

Jag var nyss ner i tvättstugan för jag ska köra någon maskin sängkläder och tog fram mina flipflops.... Oj, vad ont det gjorde mellan tårna =/ Kan inte komma ihåg att jag måste träna in fötterna men tydligen. Får kanske skavsår mellan tårna eller nåt.
Brukar ni få ont första gångerna för säsongen ni använder flipflop?


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag använder aldrig flip-flops...gör ont ju!

Postat av: Anna

Tack ;-)



Värmebölja var det inte här idag,

snorkalla ishavsvindar och lite hagel

var vad vi fick idag. Fast min dag blev ju bra ändå ;-P



Kraam

2009-04-18 @ 22:15:32
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! Får LLTID ont första dagarna men sedan så:))

2009-04-19 @ 06:34:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Har jättemycket att läsa igen av allt du skrivit, sorry för att jag är så sen med kommentarerna...

Kram

2009-04-22 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback