God fortsättning...

Tack för julhälsningarna =)

Jag lever och jag överlevde min ensamma julafton... Hade en stunds självömkan och grät för att jag saknade mina barn. Men jag mådde inte bra igår...Huvudvärk, illamående och allmän feberkänsla, så jag tyckte i det stora hela det var ganska skönt att vara ensam.

Idag har jag städat, tvättat och promenerat i regnet... Sen kom stora sonen och dottern på julmiddag =) Vi hade riktigt trevligt och jag färgade sonens och mitt hår svart..Han blev förvånansvärt snygg i svart hår.

Nu ska jag ta min stackars onda rygg och stoppa oss i säng för i morgon ska jag jobba...ända till söndag morgon. Hoppas verkligen ryggen pallar det =/

Puss och kram.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback