My back is killing me....


Fy fasiken vad jag har ont i ryggen.... Känns som den ska gå mitt av. Känns som det blir värre och värre så jag undrar hur länge till jag kan vara på detta jobbet?
Nåväl...än så länge går det ju. fast jag måste erkänna att jag vill inget hellre än byta jobb. Men jag som alltid varit en obotlig optimist känner mig så jäkla negativ...Inte fan vill väl någon anställa mig? Halvgammal trist kärring...Jomenvisst, lycka till.
Jag vill ha tillbaka den jag var...Jag vill vara obotlig optimist....Juh.

Fast jag måste erkänna att någonstans inuti mig finns hon ;) För fast att jag är så negativ så finns den gamla tanken där...Den som alltid säger "det fixar sig i slutändan"... Så, mina vänner...tydligen går det inte att ta ur mig det helt, bara tillfälligt ;)

Jag har en dröm...Och jag ger mig fan på att den ska infrias =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag tänker precis samma sak.

Ingen som vill ha en så gammal människa ;-P

Fast man kan ju alltid söka.....



Kram på dig

Postat av: soffie

men guu va jobbigt med din rygg hoppas verkligen det ger sej snabbt,

goo kväll

2009-12-12 @ 22:29:06
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback