One week to go...

Hej alla (nåja) glada som fortfarande kikar in hit =) Puss till er.....

Jäklar vad det snöat här då.... Igår blev all snö slask men idag är det tack och lov kallt så än så länge förblir snön vit...Jag gillar inte snö men jag gillar ännu mindre slask.

Ska snart kila till jobb.....Kom till slut (elva) ur sängen och hamnade i soffan istället. Men nu har jag duschat och sminkat mig och ska ha på lite kläder. Tycker denna veckan segat sig fram...Är det för att jävlas???
En vecka kvar till jul och ingen stress....Känns skönt. Fast jag har lite smått ångest över att sitta själv hemma, samtidigt som det känns skönt. Lite annorlunda helt enkelt =)

Nä visst...Jobbet var det ju. Ha bästa dagen....Puss.

Förresten saknar jag dig och längtar ;)

Kommentarer
Postat av: a-k

Ha en bra dag!

2009-12-17 @ 12:28:35
Postat av: Emma-Pemma

Vet du... saknar & längtar jag med.... :(



Stooor kram till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback