Torsdag igen...

Jaha...tänk att det redan är en vecka sen jag for iväg..... Önskar det var idag ;)

I morse när jag kom hem från jobb dök jag ner i min säng och där stannade jag till halv tolv. Sjukt va? Jag sov inte hela tiden men det var mysigt att bara ligga där och filosofera. Men det är konstigt att jag, trots inga måsten, känner sådana skuldkänslor bara av att lata mig.... Tänk om man bara kunde sjunka in i det och acceptera att man har olika perioder i livet...Var period har sin tid. Men nejdå...Skuldkänslor i massor så klart.

Ska snart tvätta och jag tror bestämt jag ska försöka få en tid till massage för jag har så jäkla ont i nacken/axlarna.

Måste väl handla hem en massa också för idag kommer grabbarna bus hem. Då behövs det bröd, mjölk och en massa annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback