Jäkla huvudvärk....

Den smyger sig på och ligger där molande..... Huvudvärken alltså. Men jag tror allvarligt att det är spänningar.... Jag vet inte varför men sista veckan har jag verkligen haft axlarna uppe i öronen. Säkert är det därför..... Fick yngsta sonen att trycka lite i nacken innan... Ja, en halv minut eller så orkade han ;) Men det räckte för att jag skulle känna hur det strålade rakt upp i huvudet och ner i ryggen..... Så i morgon är det jag som ringer och beställer massagetid =) Fick ju ett presentkort i julklapp som jag ännu inte utnyttjat. Hoppas hon har tid med mig redan nu i veckan.....

Nåväl.... Energi har jag visst ändå... Detta har ju varit en helg i städningens tecken och det känns så oerhört skönt. Jag slapparen nr 1 har äntligen fått tummarna ur ;) Idag var det först städning på jobb och sen badrummet här hemma och nu har jag suttit och slappat rastlöst i soffan ett tag och kände att jag behövde mer.... Har därför rengjort mig själv med...hehe. Nä, bara ansiktet visserligen men det behövs det med. Har ansiktsmask som snart ska tvättas ur.

Förresten satte jag ett hårband i håret för att hålla undan det och det var riktigt tufft... kanske ska köra med den stilen ett tag... Spret baktill...... Hade ju tänkt att håret ska växa ut lite denna gången.. Dags för ny frisyr nu. Jag har oftast bara en stil två till tre klippningar sen behövs förändring ;)

Nä... Tvätta huvudet dags..... Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning söt...

Postat av: Lillan

God morgon! Vad knepigt emd batteriet?? HAr ingen aning om det beror på att "fodralet " ´är borta!

2009-02-23 @ 05:32:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Morsning gumman..ja massage är nog bra både för kropp och själ ?

Hoppas du får en fin måndag..ta hand om dig nu...pözz....

2009-02-23 @ 06:53:44
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Vet du vad det här är?

G G G G G G G G G G G G G

G G G G G G G G G G G G G

G G G G G G G G G G G GG

GG GG GG GG GG GG GGG GGG

G GG GGG G G G G G G G G

G G G G G G G G G G G G G







Svar: en massa G= Massage



Kram

2009-02-23 @ 16:11:42
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback